środa, 23 października 2013

Forum prawie gotowe. Sprawy bieżace

Patrząc na wynik ankiety obok postanowiłem stworzyć forum. Dla 80 osób deklarujących swój udział warto to zrobić. Maxymalnie w piątek będzie udostępniony link do forum

Pomaga mi w tym kilka osób. W zasadzie domena już jest, skrypt, serwis stoi łącznie z forum.
Mam zarys działów.

Na wstępie zaznaczam, że:

- forum będzie dla wszystkich członków religii chrześcijańskich, ale bez licytowania się dogmatami. Dogmaty niechaj zostaną w kościołach. My będziemy opierać się na Biblii.

- osoby nie miłe, złośliwe nie będą mogły pisać postów. Na tym forum nie będzie tzw wentylu bezpieczeństwa w którym to będzie można sobie ubliżać zniekształcając login czy pisać o chorobach psychicznych rozmówcy.



PREFERUJE CHRZEŚCIJAŃSTWO W POSTAWIE, A NIE W OCZYTANIU

Tak, jak to jest na tym filmie:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/film-ktory-zmieni-twoje-zycie.html


Mam wiele pomysłów, może wypalą może nie..



W stworzeniu forum utwierdził mnie wpis pewnego katolika tutaj:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/chodzenie-do-koscioa.html

"Nie mogę się oprzeć przeświadczeniu, jak wiele dobrego mógłbyś zrobić dla zbawienia innych gdybyś dał się prowadzić Duchowi św. Masz serce żołnierza. Mógłbyś być generałem w Armii Pana w bitwie Armagedonu. Zacznij od modlitwy do Maryji Matki Zbawienia. Tajemnicą jest "Niechaj będzie wola Twoja Panie""


Ewidentna próba kooptacji, co odczytuje jako chęć odsunięcia mnie od dalszego publikowania w obecnym tonie. Tak wygląda polityka. Nie możesz zwalczyć wroga, to go przekupujesz na swoją stronę.

KRK na wszystkie możliwe sposoby chce przekonać do siebie jak największą rzesze ludzi, a to jak Dominikanie spiewając Ona tańczy, a to przez hip hop, tudzież przez takie strony i akcje jak:

http://armia-pana.pl/

Nie wstydze sie Jezusa - http://www.mt1033.pl/

ostrzezenie.wordpress.com  - bardzo niebezpieczna strona o światowym zasięgu. Niemal w każdym języku funkcjonuje. Umieszczane są na niej informacje prosto od ..... Jezusa. Raz nawet był mail podany do Jezusa. 

Ciągnąc dalej wątek uważam, na podstawie licznych tekstów i filmów anglojęzycznych, że Kościół Katolicki odegra znaczącą rolę w czasach końca, tzn Wielkim Ucisku.

Mam kilka materiałów w przygotowaniu z których wynika TAK JAK NIEDAWNO NAPISAŁEM że

WIELKI UCISK BĘDZIE MAKSYMALNIE OD 2014/2015   do 2017/2018 (jak będzie naprawdę wiedzą chyba tylko Iluminati i sam Bóg)

Taki scenariusz przedstawia nie jedna witryna. Poza tym widzimy wszyscy co sie wokół nas dzieje; kapłani mówiący że to wina 6 latek lgnących do księży pedofili, przymudowe lekcje ateizmu w szkołach, koszulki z misiami kopulującymi...

Co nas może jeszcze czekać poza kryzysem w USA, który może nastąpić maksymalnie w lutym?

mam wiele informacji o ataku nuklearnym na USA. Czy tak będzie nie wiem...
Stolica satanistów jest już przygotowana - Astana (sAtana)

Jeśli ktoś zapytałby mnie co robić żeby tego uniknąć odpowiedziałbym mu tym cytatem:


ŁK
Czuwajcie więc, modląc się cały czas, abyście mogli ujść przed tym wszystkim, co nastanie, i stanąć przed Synem Człowieczym



Napisałem o tym nie tak dawno: http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/09/wazne-informacje-dla-pragnacych-zmienic.html

Bóg wyraźnie nas informuje co mamy robić!!! Jesli ktoś nie akceptuje nauk Łukasza jak ucznia Pawła to jego problem.

Nie umieszczam tych wszystkich informacji powyżej celem zasiania strachu czy wzbudzenia sensacyjności. Chce pokazać alternatywę. Bóg może nas uratować.

Jeśli będziemy miłować bliźniego jak tutaj: http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/film-ktory-zmieni-twoje-zycie.html  ,
i modlić się codziennie, to jest wielce prawdopodobne iż Isus Chrystus nas ochroni.
Tak jak Noe miał jedne drzwi do Arki, tak i my mamy jedne drzwi - naszego Pana Isusa Chrystusa




7 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z forum. Od 8 lat czytam tylko sporadycznie fora chrześcijańskie, ponieważ bardzo nie lubię kiedy chrześcijanie się kłócą (niektórzy nawet się obrażają). Mam nadzieje, że na Twoim forum bracie Piotrze będzie inaczej - zgodnie z wersetem Biblijnym, który zawsze pojawia się na tej stronie pod "Prześlij komentarz" . Mam prośbę i wychodzę z pomocną propozycją dla osób, które rzadko mają dostęp do Internetu lub mają mało czasu, a przeglądają Twoją stronę. Proponuję aby wybierać i odpowiednio oznaczać wiadomość dnia/tygodnia/miesiąca, podobnie z filmami. Co o tym myślisz?
    Przesyłam jeszcze link do pierwszych 41 stron katolickiej Septuaginty.
    http://www.vocatio.com.pl/index.php?route=product/product&path=41&product_id=502

    OdpowiedzUsuń
  2. Autor tego bloga prowadzi go dość aktywnie, więc myslę że może powinien się zastanowić nad założeniem jakiejs strony coś jak w stylu zmianynaziemi.pl i w ten sposób mógłby liczyć na jakieś dodatkowe fundusze pochodzące z reklam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi aby forma została jaka jest i aby autor działał tak jak do tej pory ... A nie żeby się korporacjonizował , reklamy to syf i nie są tutaj potrzebne do rozpraszania uwagi, autor działa non profit i chwala mu za to ... Myślę ze reklamy tylko wprowadzą zarobkowy bajzel i wielu czytelników da sobie spokój bo wiele tego w sieci... Szkoda tylko ze pojawiają się "specjaliści" od marketingu i z pewnego źródełka chcą zrobić target...

      Usuń
    2. Jesli chodzi o mnie to w zupelności "nietrolujące" reklamy mi nieprzeszkadzają.
      Np. wchodzę sobie na wspomniany zmianynaziemi.pl i w zupełności reklamy te mnie nierozpraszają ani nieznechęcają. Autor wspomnianej witryny wyszukuje ciekawe newsy a ludzie wchodzą i czytają, natomiast za poswiecanie się autor otrzymuje jakieś tam wsparcie fnansowe. Myslę że korzyść jest obopólna.

      Usuń
  3. Pozdrawiam cię Piotrze i wszystkich odwiedzających tą stronę i ciesze się że ta strona powstała Pismo Święte mnie odmieniło już dawno a ta strona i jej podobne utwierdziły mnie w przekonaniu czym jest ten świat pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z forum świetny może to spowoduje że nie będziemy tacy samotni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta strona i bardzo przydatne info się pojawia które pomaga w uświadomieniu chrześcijanina co się dzieje na świecie i w niby naszym kraju.Czas już ponagla bracia i siostry w wierze, i wy którzy się mozolicie odrzućcie świat i przyjdzcie do Pana Jezusa. Pozdrawiam cię Piotrze i szanujących się i miłujących wzajemnie ludzi,bardzo fajny pomysł z forum. Sebastian Wrzesiński

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.