piątek, 18 października 2013

Dzisiaj lekcja polityki w internecie

Każdy daje coś w życiu innym, to co może, to co potrafi. Z racji doświadczenia w polityce chciałem dziś pokazać jak działają antychrześcijańskie strony internetowe. Na wstępie dodam tłumacząc się, że nie byłem w żadnej partii, która była u władzy. Przez wiele lat byłem w partiach Korwina Mikke, postrzeganego jako wolnościowca. Uważałem go niesłusznie za mojego idola. Nie będę przy tym się rozpisywał o nim, gdyż  tekst już napisałem tutaj:
http://detektywprawdy.blogspot.com/2012/12/korwin-mikke-inaczej.html

Co mi dała polityka? oprócz gierek i chamstwa, którego doświadczyłem  w partii niby idealistycznej  nauczyłem się rozpoznawać INTENCJE  ludzi
Dlatego też  podaję przykłady kłótni, sporów jako lekcje dla Was.

Przykład pierwszy:

strona stopsyjonizmowi.wordpress.com. Bardzo dobra witryna jeśli chodzi o informacje, których nie ma w innych miejscach polskich www.

Myślę, że gdyby taką stronę założył przeciętny człowiek, to już dawno media podałyby że popełnił samobójstwo. Dlaczego tak uważam?
Pewien człowiek,  bronił pod tekstem biblii. Admin stopsyjonizmowi go zaatakował i obiecał bana. Ja go broniłem pod innym loginem jako NO Name'a, ponieważ broniłem wartości.

Tutaj link do sporu:

http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/10/14/nwo-talmudyzacja-swiata-innowiercow-czesc-ii-chabad-lubawicz/


Seler pisze o Biblii.

Ew. Mateusza 23:33 (BW)
Węże! Plemię żmijowe! Jakże będziecie mogli ujść przed sądem ognia piekielnego?
Informacja [od selera] dla okultystów, kabalistów, oświeconych satanistów:
23:33 ten werset ma dodatkową wymowę dla oprawców
5 + 6 = 11
Dwie wieże, dwie Stele, dwie kolumny, dwie Belki – Joachim i Boaz,
którymi Krzyżujecie człowieka, ziemie i Słowo Boga,
obrócą się Przeciwko wam – czciciele śmierci
i waszego boga demona lucyfera…
Zdziwieni ? …zaprawdę,
Ludzkość została Osaczona przez Dwie Kolumny – religijną i polityczną,
które Razem ze sobą współgrają, udając przeciwników, aby nami Grać,
według Talmudu, który jest narzędziem Zbrodni, jak Krzyż dla Prawdy…
Mordowane Narody nie mają szans obronić się przed Oprawcami, bo nawet
są szczute przeciwko sobie… samotny człowiek nie pokona Legionu Zła w
każdej postaci, albowiem Inteligentne Istoty [dwie belki] służące szatanowi,
nie posiadające Dusz ani sumienia, ale tylko ludzką postać – przewidziały i To,
nasz odruch Przetrwania, nasz Opór, naszą Wolę pokonania ludzkich bestii.
Wyśledzą i wymordują Nas – pojedynczo i Zbiorowo, różnymi sposobami, więc ?
Dokona Tego Jezus, już jako Prawowity Król tego świata, którego oczekujemy,
my chrześcijanie, i wszyscy ludzie dobrej Woli nie czyniący zła… świadomie.
Żmije będą chciały podstępnie posadzić „na Tronie” swojego diabła – mesHiasa,
i to jest przepowiedziane w Biblii – aby Dopełniło się zło, i wypełniło Dobro.
Dobrem dla pozostałej przy życiu ludzkości, która Wybierze Drogę, będzie
królestwo boże, ale to nie będzie niewolniczy globalizm – IZM, tylko Życie.
Powyższy odcinek filmu opowiada o odrodzonych faryzeuszach i ich „prawdzie”
pod tytułem: Edukacja Etycznego Egoizmu… żywcem wzięta z Egiptu.
Wierni Prawdziwemu Bogu [nie szatanowi] kiedyś zostali wyprowadzeni z E,
nazywało się to Exodus, widocznie jednak przetrwały żmije, które teraz tam
z powrotem podążają – ku własnej zagładzie. Z tego już Ojciec nie wyprowadzi ich.
Sami pożądali „tego wybrańsTwa”, więc je otrzymają…
I powtarza się, zatacza koło, narodów Exodus.
seler
rodzaje Krzyży – rzymianie krzyżowali najczęściej na [tau] tego typu – T,
jakoś dziwnie się składa, że obecny Wilk watykański to nazwisko TAUber,
a skrót „ber” to chyba jest „bestia egoizmu religijnego” – bapHomet 16.
cytat:
Rzymianie najczęściej stosowali dwa rodzaje krzyża. Pierwszy to crux commisa (krzyż połączony przez nałożenie) w kształcie greckiej litery Tau (T) powstawał przez nałożenie belki poziomej na pionową. Ten znak czynił na czołach, tych którzy zachowali wiarę prorok Ezechiel, co symbolizowało opieczętowanie zbawionych (Ez 9,4).


Admin protestuje:

"
Poważnie rozważam aby wziąć przykład od RadTrapa i zamknąć forum dyskusyjne. Gdyby nie komentarze Toronto, Nieustraszonej i spontaniczne ciepłe słowa otuchy od turystów zrobiłbym to bez sekundy wahania.
Seler, daj człowieku odpocząć od religijnego fanatyzmu. To nie forum biblijne, religijne, ani Twoja prywatna kapliczka."


"Nie uraziłeś, po prostu pragnę zauważyć, że to nie jest forum biblijne. Nie mam nic przeciwko w wypowiadaniu się w podobny sposób w artykułach, które bezpośrednio dotyczą wiary, religii itp., jak np. dział GREGORIUSA pt:”Żydomasońska rewolucja w Kościele katolickim”, jednak nie można sprowadzać wszystkiego do religii pod każdym materiałem, sprawiając tym samym, że kwestia żydowska jawi się nam jako temat poboczny, dodatek do biblijnych wersetów. Trzeba pamiętać, że czytają nas różni ludzie, nie wszyscy wierzą, albo są Chrześcijanami, a jeśli tu się znaleźli, to dla badania prawdy nt. kwestii żydowskiej, tudzież poszukiwania innych informacji o których nie dowiedzą się z mediów głównego nurtu."


Dla mnie już jest coś nie tak.  Gość pisze fakty o biblii a tutaj atak admina.

Co jest dalej? admin przy okazji kłótni się obnaża. Tak jest w życiu że przy konfliktach pokazujemy jacy na prawdę jesteśmy:

"
Foliserro, mi śmierdzi znacznie więcej kiedy muszę każdego dnia czytać, co tu się wypisuje. Także jestem zaskoczony postawą wielu ludzi, codziennie. Jestem zaskoczony także wysypem matolstwa na forum. I mnie, na moim portalu, garstka religijnych fanatyków z forum biblijnego ustawiać nie będzie, ani dyktować mi, kogo i za co mam banować. Miarka się przebrała. Jako osoba niewierząca, osobiście wrzuciłem tu niepoliczalną masę jednych w swoim rodzaju artykułów w kwestiach religijnych i zawsze nawoływałem do tego, aby wznieść się ponad podziałami. Niestety, w przypadku fanatycznego matolstwa jest to niemożliwe i prędzej zostanę przez nie zagryziony niż im przemówię do rozsądku.
Porównywanie StSy do żydowskiego racjonalisty – tłumaczy izraelskiej MEMRI, zakrawa na kpinę ze mnie i z naszej pracy. Tym także jestem zaskoczony. Aczkolwiek niestety, zaczynam się przyzwyczajać do robienia ze mnie “żyda” i “agenta” przez fanatyków. Szkoda tylko, że nie możecie, ci którzy najgłośniej ujadają, choć w 1/1000 pochwalić się takim ogromem pracy, którą dla przebudzenia Polaków wykonało StSy. Naprawdę szkoda. Przykre.
"

Co jest jeszcze ciekawe, to  że admin ss wstawia teksty prochrześcijańskie. Osoba niewierząca, ale wstawia teksty chrześcijańskie a zarazem grozi wyrzuceniem propagatora Biblii. Tak więc widać, że chrześcijaństwo nie jedno ma imię. Do tego powrócimy w sporze na moim blogu.
Jaki z tego wniosek: ideologie chrześcijańskie są akceptowane, ale Biblia nie i wolna interpretacja nie.
Kto może być przeciwny wolnej interpretacji Biblii, nie zrzeszonej w żadną religię?


Tekst nie dokończony wczoraj przypadkiem opublikowałem. Zawiera błędy i jest nie pełny..


1 komentarz:

  1. Mi się nie podoba przede wszystkim,że podważają autentyczność Starego Testamentu i jednocześnie promują katolicyzm tradycyjny.Taki np Pi(j)us IX potępił w swojej encyklice wolność sumienia,wyznania,prasy,szkolnictwa i słowa!

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.