środa, 2 października 2013

Działalność demonów na przykładzie wróżbity

Kolega Rafał podesłał mi bardzo ciekawy reportaż.
To co przykuwa uwagę, to jego demoniczne oczy oraz wielka ilość obrazów z tzw matką boską (Asztarte).
Ten ukraiński wróżbita przyznaje że kiedyś uprawiał czarną magię.


Sugeruje on przed wejściem na cmentarz przeżegnać się, czyli dokonać znaku odwróconego krzyża.
Zapala znicz a jakże na grobie jak katolicy 1 listopada. Mówi że duchy to świetliste postacie.


Ten reportaż wyjaśnia nam dlaczego takie kraje jak Polska, Ukraina, Rumunia, Rosja są obecnie biedne. Wszyscy doświadczaliśmy wspólnego elementu - czarnej magii kościołów. Modlitwy do Astarte były dość skuteczne aby upodlić wszystkie te słowiańskie kraje.
Podczas pisania tego tekstu postanowiłem się pomodlić. Ledwo zacząłem i stało się małe nieszczęście. Na szczęście małe a na nieszczęście nie mnie, bo komuś koło mnie,  co mnie utwierdza w zdemaskowaniu tego systemu magii terytorialnej.

6 komentarzy:

  1. warto zapoznać się z krótkimi tekstami Roberta Brzozy na:

    http://zastopujczas.pl/demony-wrozki-czary/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak abstrahując od filmu chciałam zapytać co sądzisz na temat "sówki" moda na dziecięcą, kolorową i uroczą sówkę opanowała cały świat. Sówka jest dosłownie wszędzie, wiem co mówię, jestem mamą małej dziewczynki, która chce mieć wszystko z sówką a mnie ona pachnie bohemian. Wpisz w google "dziecięca sówka". Edit : https://www.google.pl/search?q=dzieci%C4%99ca+s%C3%B3wka&client=firefox-a&hs=kDX&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=eKlMUpiVKsaN0wWvmoCwBQ&ved=0CDsQsAQ&biw=1440&bih=731&dpr=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie zawsze w takiej sytuacji powiedzieć jasno: ONI nie robią nic przypadkiem. To jest czarna magia połączona ze zniszczeniem fizycznym człowieka. Dlaczego fizycznym? ponieważ wszelkie bluzy, koszulki mają rakotwórcze nadruki. Ja nie kupuje wcale koszulek z nadrukami. Przy tej okazji tłumaczę dziecku jakie są zagrożenia. Kiedyś lubił oglądać Scooby Doo. Miał złe sny. Szybko wyjaśniłem dlaczego były złe sny i szybko przestał oglądać ten horror animowany.

      Usuń
    2. Masz rację. Dzisiaj dosłownie przed chwilką gdy odbierałam telefon zobaczyłam na moim starym wysłużonym już telefonie ich znaczek http://pro-link.eu/Images/LOGO%20LG.jpg. Byłam w szoku. Jeśli się przejrzy na oczy dostrzega się wszędzie symbole. One aż krzyczą a ludzie są całkowicie nieświadomi. Co więcej, nie chcą wiedzieć. Moja własna mama mówi: przestań czytać Biblię, idź do kościoła.A jak przy znajomych wypowiem słowo Biblia to rozmowa się ucina a oni robią wielkie oczy i spoglądają na siebie z politowaniem: odezwała się nawiedzona.

      Usuń
  3. Dobrym uzupełnieniem o Asztarte jest artykuł napisany przez Alfreda Palle
    Polecam:
    http://eliasz.dekalog.pl/goscie/palla/krolowa.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to bardzo wartościowy tekst. Umieściłem go pól roku temu u siebie: http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/02/krolowa-niebios-demoniczne-zwierzchnosci.html

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.